auspair.blogg.se

Lite viktig info
Dubbelt inlägg (för ovanlighetens skull) så läs inlägget innan (efter?) detta med.
 
För ca 2 veckor sedan satte sig Rachel och jag ned och bestämde oss för att det var bäst att jag flyttade och bodde hos en annan familj. Våran syn på hur man uppfostrar barn var lite för olika, och våra personligheter var lite för lika, så vi funkade helt enkelt inte i samma hem. Därför flyttade jag ut därifrån den 14de april. Jag hittde en ny familj att bo och jobba hos den 14de, men kunde inte flytta in dit förrän den 27de, så jag har spenderat en vecka hos Travis och en vecka hos Jess, men i skrivande stund är jag hos min nya värdfamilj. De är väldigt snälla och mer info om dem och mitt liv hos dem kommer snart, jag ville bara att ni skulle veta vad som pågår på min ände av världen.
 
Ha det gott tills nästa inlägg (typ en månad ;) )
#1 - Jan

Love you ! - See you ... / Dad